Serviciul tehnic pentru clienţi de la Häfele

Häfele prevede asistenţă directă de la experţi IT în caz de dificultăţi tehnice. Vă rugăm să folosiţi acest formular de contact pentru a ne descrie problema întâmpinată. Un expert IT va lua legătura cu dvs.

Software Asistenţă

În cazul unei urgenţe sau probleme tehnice foarte grave vă putem asista cu ajutorul unui software special. Pentru aceasta vă rugăm să ne contactaţi la:

EDP-Hotline: +49(0)7452/95-410

Descărcarea software-lui Teamviewer şi paşii următori vi-i vom explica prin telefon. Vă vom asista până ce problema va fi remediată.

Luaţi legătura cu noi

Întrebări referitoare la produsele Häfele

Căutaţi asistenţă sau informaţii referitoare la produsele Häfele? În acest caz, vă rugăm să utilizaţi formularul general de contact. Noi vă vom suna înapoi sau vom răspunde prin e-mail.